Onsdag med alla dess bestyr

0kommentarer

Då var onsdagens arbete avklarat, göttans.  Bara två dagar kvar den här veckan, 7 dagar totalt. Uuunderbart! Har varit en helt ok dag med både sol, regn, åska och mycket skratt bortåt eftermiddagen. En insident var bl.a. när vi kommit tillbaka efter lunchen. Klockan var väl en halv två och det såg ut som det skulle börja regna strax. Vi satte hursomhelst igång med att rensa men efter bara ett par minuter så började det att dugga. Vi tänkte att om det började regna mer så skulle vi gå in och som en blixt från klar himmel (ha ha) så började det att regna och åska. När vi väl tagit oss till fyrhjulingen så spöregnade det och vi slängde oss på och hävde oss ut på vägen. Jag körde och bakom mig hörde jag malin " GASA GASA GAAAAASAAAA!" Jag körde redan 37 på en 30 väg men jag gjorde som hon sa och kom till slut upp i en 47 tror jag, vilket resulterade i att vid svängen intill garaget så stod vi på två hjul, haha ja jädrar då gick det undan. Väl inne i vakmästarens lägenhet så var vi dy blöta men skratta gott åt det hela. Vi slapp ju faktiskt rensa i drygt en halvtimme. Tihi. 

Nu ska jag försöka skriva lite få se vad det resulterar i. 




Kommentera

Publiceras ej