Moonlight shadow

0kommentarer

25 minuter kvar på detta dygn, ska gå och borsta tänderna så fort jag är klar med detta. 
Har väl egentligen inte så mycket att berätta men, vem har det? 
Dagen har tillbringats hemma och i Malung, städade lite med våran super dammsugare och så var vi iväg till Malung och bowlade som jag nämnde tidigare. Gick ganska bra för att vara jag måste jag säga. Väl hemma spelade vi lite spel och nu sitter jag här efter att ha pratat med min gofis. 

I morgon bär det av till Malung igen, mamma ska sjunga på grönlandsparken. "Herregu bättera mäg!" Håll en tumme för henne är ni snälla, tror hon skulle uppskatta det. 

Glömde säga att jag och mamma tvättade katten idag för han var så lortig, stackarn är fortfarande blöt som svansen. Haha, ja, slickad misse var det. Men han vantrivdes nog inte så mycket som han ville få det till att låta tror jag. Maha. 

Nej nu ska jag kila, sov gott, det ska jag

Kommentera

Publiceras ej