Jag älskar dig

2kommentarer

Älska mig mest när jag förtjänar det minst, 
det är då jag behöver det mest. 

Jag vill bara tala om hur mycket jag älskar min pojkvän, han betyder allt och tror ni något annat så har ni fruktansvärt fel. 
Han sökte upp mig på bilddagboken och vi skrev sen på msn, och för att vara ärlig så var han en riktig pain in the ass i början. Men jag har ofta svårt att säga nej och istället för att säga sluta så fortsatte jag att skriva med honom och efter ett tag så insåg jag ju att han var riktigt trevlig! Prata om allt kunde/kan man göra och en av de hetaste diskussionerna var kring varg, naturligtvis. När han sen kom med förslaget att vi skulle träffas in real så blev jag dö rädd. Herregud, jag hade väl egentligen inte haft några tankar på det men varför inte. Så träffades vi första gången en Onsdag efter min orkester träning. När han skulle åka hem bestämde vi oss för att träffas igen. Så gick det några gånger och vi gick ut på promenader i Vansbro, aldrig har jag gått så mycket som då. Sen kom det till den punkten att vi gick på bio (Mamma Mia)  och åt mat på Selins efteråt. Hur gulligt är inte det! Då kramades vi för första gången också. Oj va nervös jag var! Efter det kan man väl säga att det gick som på räls och nu sitter jag här, nästan 10 månader senare, fortfarande med världens bästa pojkvän och har inte en tanke på att någonsin lämna honom, det finns helt enkelt inte. 

Jag älskar dig Johan, du är mitt allt 

2 kommentarer

Ida Windahl

16 Jul 2009 17:04

SV: Ja visst är det coolt!

Sissi

17 Jul 2009 19:42

fin blogg! :)

Kommentera

Publiceras ej