Godmorgon världen

0kommentarer

Jag borstar nu tänderna och ska strax göra mig en smörgås till fikat senare idag. Jag känner mig dock något oroad över den kommande dagen med tanke på att vad morfar kallade "monzun regn" skulle dimpa ner idag. Jag hoppas i alla fall att jag hinner till Ovanheden innan det sätter igång. Usch. Det blev ju ganska blött igår om man säger så. Jag och Malin hade precis kommit tillbaka efter lunchen (åter igen) när det började att skvitta. Sen bara vräkte det ner. Vi slängde oss på hjulingen och när vi kommit till garaget var jag, som körde, dyng sur. Mina byxor hade intagit en mörk grön färg och min tröja, ja, den var blöt. Fick som tur var tag på ombyte sen bar det ut igen.

Aja, hoppas det inte blir sådana turer idag.

Nu ska jag dra mig, ciaooo

Kommentera

Publiceras ej