God morgon/God middag

0kommentarer

Ni vet den där önskelistan jag nämnde igår, mhm. Den har uttökats. Jag glömde nämna filmen "The Crossroads" också, inte den med Britney Spears, en annan, bara så ni vet. 

Annars sitter jag här och dreglar framför en systemkamera för 1,20 på budson. Men hur trovärdigt är det och hur många extra kostnader tillkommer egentligen? Är det helt ärligt så ska jag banne mig lägga ett bud. 
Det är inte bara kameror jag dreglar efter, kläder finns också i mitt liv just nu. Och jag hittar inte den där förbannade tröjan! Jag tror jag har kollat varenda klädesaffär online snart, tillochmed en ekologisk! Nej det börjar bli jobbigt det här, men jag ger inte upp! Jag SKA ha en. 

AHA, jag hitta haken. "Varje bud kostar 15 kr. Registrerade medlemmar får upp till 30% rabatt." Det kan bli många kronor till slut det. Aja, 'vad är väl en bal på slottet.' Jag klarar mig fint med min digitalkamera. 

Jumperfabriken.se hittar jag inte tröjan där blir jag tokig.

Nej, nu ska jag snart riva lite tapeter. Ta ut aggresionen som ligger och lurar där längst inne. 

Ciao

PS: Tröjan hon har på det översta kortet är en sån jag letar efter  http://floras.blogg.se/2009/july/utkast-datorn-som.html     DS. 


Kommentera

Publiceras ej