Galet jippo

0kommentarer

Nej vad säger ni flickor, en tjej kväll snart? Jag känner starkt för lite nytt skvaller och kanske en lös kossa också?  haha ja, you know what I mean. 

Annars då? Joho då, jag jobbar på med muren men tar en paus lite då och då, ganska ofta faktiskt, för övrigt sitter jag här och bara, tja. Har sommarlov. Var med mamma till skjutbanan en vända men jag banga ur, kände inte för att panga den stackars pappers älgen idag. Jag fick köra lite istället. Minst lika bra. 

Nej men vad jag kom på! Det är ju The bachelorette ikväll! Woho! Måste kolla om det är bara en timme ikväll också. Hoppas inte hoppas inte hoppas inte, fan... 55 min. Bajsen. 

Undra om jag ska ta och spela lite piano, mmmm. Jo jag ska nog ta mig en svängom få se vad som sker.

Kommentera

Publiceras ej