Föräldrafällan

0kommentarer

Har ätit lite kyckling och potatis samt lite efterrätt. Den går ioförsig att diskutera, tänkte göra hallonpaj men vi hade inget margarin så det blev rapsolja, tro mig, jag rekommenderar det inte. Blev snarare hallongröt än paj. Well well, det kan inte gå bra jämt. 

Nu ser jag på Föräldrafällan och jag måste säga att det finns inte många filmer som överträffar denna. Helt underbar, lika bra varenda gång. 
Nu ska jag lägga in en dagens-lista bara för att fylla ut lite.

DAGENS VILL HA: Ett par urläckra skor från Scorett
DAGENS KLÄDSEL: Grå chinos, vitt linne och randig trekvarts tröja.
DAGENS FRISYR: Fönat, plattat och utsläppt
DAGENS LÅT: Here comes the sun - The Beatles
DAGENS PLANER: Se klart filmen, spela lite piano och städa klart rummet 
DAGENS SAKNAD: Johan!
DAGENS DUMMASTE: Att Johan inte är här
DAGENS MISSLYCKANDE: Min hallonpaj
DAGENS DROG: Musik
DAGENS KÖP: Har inte köpt något
DAGENS GODIS: Vaniljkräm
DAGENS HUMÖR: Stabilt
DAGENS CITAT: "I have class and you don't"
DAGENS ROLIGASTE: Systrarna K i Malung

Kommentera

Publiceras ej