Dancing in the dark

0kommentarer

Gårkvällen blev helt underbar, en perfekt kväll med vänner och kärleken. 
Vi kom hem vid halv 3 så idag tog jag sov morgon, vaknade först vid 10 men tänkte att nej, jag kan iaf sova en halvtimme till. Oops, det blev visst 2 timmar till. Aja, shit happens. Gör inte så mycket heller för den delen. 

Ska nog snart åka på 40 års kalas, men jag hoppas att det inte blir allt för sent, ska åka till Johan imorgon med halv 10 bussen och då vill man ju vara pigg. Finns väl en risk att det blir lite sent, men då lägger jag in en protest. 

Jag måste berätta något väldigt, tja roligt kanske? Ja hur som helst, igår när jag låg och läste jag vickade på en tand (Jag har inte tappat alla än och det var en som var lös.)  och så insåg jag att den skulle ut. Så igår tappade jag en tand! Haha, jag är 16 år (snart iaf)  och tappar fortfarande tänder, det är nästan pinsamt. Jag tappade min första när jag var 7, då var väl alla nästan klara? Hrm. Inte konstigt man har tandställning kanske. 

Aja, nu måste jag äta lite innan vi ska fara. Har nyss ätit frukost men men, man säger väl inte nej till mat. 

Ciaoo

Kommentera

Publiceras ej