The night diver

0kommentarer

Jag känner mig lite otillgänglig på den här fronten nu mera men det är bara att säga att jag har haft fullt upp helt enkelt. Jag har som sagt vart lite sjuk hela veckan, troligtvis mer än jag velat erkänna, och idag sket jag fullständigt i skolan. Gött sö. Gick upp och slog på telefonen där jag ser att mamma skrivit "Stanna hemma du!" som svar på min klagan om lite feber på kvällen, så jag tog mig en dusch, tog febern och gick och la mig. Mmmmmm, jag njöt! Det var underbart kan jag lova. kvart i 11 kom jag upp sen. Och nu sitter jag här efter en hel dag i Mora hos tandläkaren och julshopping. Idag fick jag en fyrkantig (?) tråd? Den gör ont, vilket betyder att den är effektiv. Hrm. Nästa gång låter det som att jag får ta ur tandställningen i gommen, oh happy day! Då kanske man kan få till de där ljuden man annars inte kan uttala på engelska. Spännande. I morgon ska jag hur som helst slå in lite paket eftersom jag införskaffade lite material idag och så blir det takrivning också. Oh yes, jag och Matilda hade riktigt trevligt med böcker och bokhyllor åt alla håll här ikväll. Jösses ja. Klockan 12 lagade vi mat och åt. Ska det va så ska det va. Nu känner jag mig dock väldigt nöjd med dagen och ska därför borsta tänderna och krypa ner i min stora säng. Ja, jag tycker om den.
God natt
Ps. Jag älskar Johan

Kommentera

Publiceras ej