Off we go

0kommentarer

Om inte min syn tog miste så stod det allt - 29 grader då jag kom upp. Hualigen! Nog för att det får vara kallt men alltså, jag ska ju ska strax ut i den här otroliga värmen och vänta på bussen! Hrm..
I natt har jag varit bad, mycket bad. Lite spännande var det också. Haha ja jävlar ja. Edward från Twilight levde ser ni och det var mig han ville ha. ( Jo ni! ) Men jag hade ju redan Johan vilket var lite jobbigt för honom samtidigt som en till på cykel var intresserad. I call it triangeldrama + one more. Jag minns särskilt en episod där jag lurade iväg Edward på cykel, han trodde han kunde vägen men se det kunde han inte! moahaha..! haha ja det var en rolig dröm. Tillbaka till verkligheten så ska jag nu borsta tänderna och se om bussen kommer och tar mig vid 10 över 8. Scaaaaaaary!
Ciaooo
moahahahahha

Kommentera

Publiceras ej