A whole new world

0kommentarer

Lyssnar på disney musik (finns det någon bättre?!) och tänker på de vackra disney plåstren som min käre vän Maja gav mig i julklapp tillsammans med en förpackning vaniljdoftljus. Mmmmmmumma! Fick 4 ansjätter (hur fan stavas det?) av Elin och av Malin en förpackning med en keramik sak som man ställer ett ljus i och häller på olja på så doftar det gudomligt + ett "rese ljus" och två vanliga till keramik saken. Mycket uppskattat! Gud va gott det ska dofta på mitt rum när allt är klart. Mmmmm... behöver jag tala om att jag längtar?
I morgon bär det av till bokhandeln igen, 11 - 16, gosigt så. Nej, men det går. Då dagen är slut blir det hemfärd och så åker jag till Johan. Villåkanupåengång.se
Nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen,
gu nattttt!

Kommentera

Publiceras ej