Utplånad

0kommentarer

Är alldeles slut även efter denna dag, förstår det inte. Vi har ju inte gjort så mycket mer än att bowla, äta och bara sitta. ? Jaja, i morgon är det iaf sista dagen och det firar vi med ett jubel. Yey! 
Morgondagen kommer alltså att bestå av friluftsdag vid plasket och när dagen är slut så vill och hoppas jag på att få vara med Johan. Mamma kom lite förstrött och klappade mig på huvudet "inte vill du jobba ungefär en timme i mån?" skit på dej tänkte jag. Kan ju inte säga nej så jag hoppas på att det blir Johan direkt efter skolan så jag slipper fanskapet. Ösch! 

Ikväll är det the bachelorette, yiho! Näst sista avsnittet, spännande spännande. Kanske inte spännande just ikväll men jo då, lite. Ska då se det iaf, fast det innebär sen sängång. Aaaja, man lever bara en gång. 

Nej nu orkar ja inge mer, ciao


Kommentera

Publiceras ej