Slöa,dega,slå dank eller helt enkelt lata sig

0kommentarer

Sitter vid mormor och morfar, har gjort sen halv 3 ungefär. Fick ingen hämtning vid tåget så då gick jag hit helt enkelt. Såg på Star Wars II - klonerna anfaller. Den första Star Wars filmen jag sett! Helt amazing. Men den va bra tycker jag, kungen är ju helt klart Yoda. Haha, vilken skön typ.

Om ett tag kommer modern och Anders hit så blir det lite kubb och glödstekt sill. Mumma! Men sen vill jag hem, se på eländet som väntar. Öööösch. Nej, me don't like tapet. Iaf inte när den ska av.

Jaaahapp. Vad ska jag skriva nu då? ingen aning.

Ska nog leta reda på någon ny blogg att kika på, kanske en annan kategori denna gång. hmmm..

vem vet vem vet..

Öjt. jag kom att tänka på en sak. Anledningen till att jag gick till datorn. Jag undrar om det finns någon sport/aktivitet för extremt lata (sådana som mig) som ger bra träning men som man inte behöver ägna en hel livstid att bli bra på. Existerar en sådan? Inte. Det var väl synd det då.

Kommentera

Publiceras ej