Selins med flickorna

0kommentarer

Kom precis hem från en date med flickorna på Selins. Maja och Elin bjöd mig och Malin på middag som födelsedags present. Gosse go! Fick också ett vykort på Elvis av Maja, en lustig krok av Elin och ett armband av Malin. Så tjusigt så! Blev en riktigt trevlig afton, det tackar vi för! 

Jag upptäckte att jag har faktiskt inte skrivit något idag, helt amazing. Men jag kan väl erkänna att det finns inte så mycket att berätta. Jag gick upp, såg på tv, satt vid datorn, spelade piano, plockade ihop på rummet, var till boa, duschade och for till vansbro. Det har jag gjort idag. Mhm mhm. 
Men vet ni vad? I morgon fyller jag år!! Yeeeeeeeeeeeeey! 16 bast, fan anamma. Då ska det bakas tårta och älsklingen kommer hit också. Är SÅ nyfiken på vad han har köpt till mig, ooooooh! Haha, jag fyller år imorgon.... 

Nej nu tror jag att jag ska skriva lite, bara för dig malin!

Kommentera

Publiceras ej