Night breezes seem to whisper "I love you"

0kommentarer

Idag folks är jag på bra humör. Jag käner att mm, nu får det vara slut på deppandet. Just nu sitter jag och matar Doris Days "Dream a little dream of me", underbar låt. 
Jag måste berätta om min dröm som jag hade i natt. Jag drömde nämligen att jag och Johan jobbade på On Off, och i drömmen så var Johan min bror. Men trots detta så gick jag och nöp honom i röven stup i kvarten och han frågade "Får man göra så?" "Jaaaaaa" sa jag. Hm. Det var lite sjukt det hela. Elgiganten var också med och härjade. Konstigt det där. Men vi hade iaf röda piké tröjor som det stog On Off på ryggen på. Haha, ja ibland kan man fundera.  Jag drömmer jätte mycket numera, det är ganska jobbigt men lite underhållande också. Särskilt när man kommer ihåg det, vilket jag oftast gör. Jaja. Tror jag måste börja pricka av min lista, har en del att göra och duktig som jag är så har jag tillochmed skrivit upp det. Mhm mhm! Jag ska börja med det första;

Packa


Kommentera

Publiceras ej