En dålig dag är bättre än två

0kommentarer

Jag måste citera min käre vän Malin som lider av i-landsproblem. 

malin säger: jo, om jag ska ha min dator i skolan lär jag ju släpa på den varje dag i dataväskan. sedan har jag ju min bruna väska där jag har allt viktigt som mobil, bok, plånbok, plåster m.m m.m så då blir det två väskor per dag men det är ingen fara MEN på onsdagar har vi gymnastik och jag kan inte ta tre väskor alltså xD 
Theres säger: plåster? Du kan inte ta allt "viktigt" i samma väska som gympa kläderna då? 
malin säger: jo men i min bruna väska har jag: glasögon, glasögonrengöringsservetter, tuggummi, försvarets hudsalva, handcerme, bok, mobil, plånbok, plåster, ipren, busskort, näsdukar, kalender och pennor du vet, allt sånt där viktigt xD och det kommer ta en jävla tid att plocka över, haha

Ja, ibland kan man fundera. Tur man inte lider av samma problem... *HOST*

Kommentera

Publiceras ej