Livet och så där

0kommentarer

Hörni, det här att det är juni, solen lyser och skolan är slut, det är ju ganska gött kan jag känna. Att jag sen inte jobbar en enda freaking helg i juni, det är lite av det bästa som händer den här månaden. Förra helgen var vi på semester till bland annat Smögen, ikväll ska jag på 20-årskalas, nästa helg blir det grymt midsommarfirande och helgen därpå planeras det 40-årskalas, när skulle jag hunnit med att jobba undrar jag?
 
Det är lite så det ser ut, fullt upp, hela tiden. Sakerna som ska göras byter av varandra och när jag väl är ledig landar jag i soffan med en suck och ser på insidan ögonlocken. Men idag är en bra dag för idag har jag haft hela förmiddagen ledig till att bara läsa bloggar och andas ett par sekunder, ska snart äta lite mat innan det bär av till svågerns "gått ut nian"-firande där det förövrigt finns nykläckta ankungar (!!!!!!), ursöta lamm och smörgåstårta. Smörgåstårtan kan jag dock vara utan, men ankungarna, och lammen! Ooooooh. Efter det bär det av till Järna där finaste Katarina ska firas, klackarna i taket osv. 
 
Ha det gott! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej