Årets 2012

0kommentarer

 
Fem händelser som varit bra det här året?

1. När vi höll vår presentation på scenen på Dalamästerskapen i Ung Företagsamhet och man kände sig oslagbar och helt jävla bäst.

2. Resan till Grekland var ju bara för bra.

3. Studenten, så himla underbart.

4. Att jag blev tillsammans med mitt livs kärlek.

5. Att jag började spela fiol igen.

Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Att morfar dog.
2. Att studenten innbar att jag inte längre träffar allt folk jag träffade i skolan varje dag.
3. Att jag sårade någon så oerhört.
4. Att det varit allmänt mycket ledsamma grejer.
5. Att jag var väldigt mycket sjuk i början av året.

Vad har du lärt dig i år?
Att man överlever fast det gör väldigt ont i hjärtat ibland, att man måste stå på sig fast man egentligen inte vågar, att jag har fantastiska människor runt omkring mig, att personer man känt hela sitt liv kan överraska och massa praktiska grejer förstås.

Blev året som du har tänkt dig?
Ja men det tror jag väl, lite oväntade saker hände naturligtvis, både ledsamma och roliga, men jag tycker det har varit ett jävla bra år.

Vilka kläder har du använt mest?
Oj, mina Fornarina jeans och nåt himla linne skulle jag tro.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Sånt här
Sånt här
och Sånt här

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Massa actionfilmer, romantiska komedier och Game of Thrones.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Tobias, Jonna, Malin, Kristoffer, Maja, Elin, Johan

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Ja en hel del faktiskt, men framförallt Tobias och hans vänner.

Vad är det vackraste du fått i år?
Kärlek.

Vad är det bästa du har läst?
Åå jag vet inte, måste kolla när jag kommer hem.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Höll presentation för hundratals människor, åkte till Grekland och Schweiz, flyttade hemifrån osv.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Matilda!

Vad var din största framgång 2012?
Oj, att jag fick sommarvikariatet på Falu-Kuriren kanske, då trodde jag att jag skulle svimma av lycka.

Bästa köpet?
Kameran

Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran

Vad önskar du att du gjort mer?
Det vet jag faktiskt inte, jag tycker jag gjort det mesta alldeles tillräckligt mycket. Men umgås med vänner kanske.

Favoritvideo i år?
Video? Vadå video, film ällä? I så fall säger jag Hobbiten.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag lekte troll och tillbringade kvällen vid stugan med världens bästa Karl. Här kan ni läsa om det.

Kommentera

Publiceras ej