Nej, jag är inte upprörd.

0kommentarer

Torsdag. Deadline på responsarbetet i morgon, fan så fint, jag som inte ens börjat. Som vanligt. Jag förstår inte varför jag alltid alltid ska skjuta upp saker och ting till sista sekund, är det möjligt så kan jag ge mig den på att det blir så. Men, det går det också.
 
Jag hörde föresten att Zlatan gjort något bra i går, som om det vore möjligt att missa det. Räcker det inte med att en ska skriva det, nej, halva världen måste skriva hans namn. Helst med versaler och åttioen utropstecken efter, känns det bra då? Har man bidragit med något då? Jag bara undrar. Och jag skiter fullständigt i att det kan vara "tidernas snyggaste mål", varför blir inte boule lika uppmärksammat till exempel, "I går var en historisk kväll på PRO's bouleanläggning mitt ute i skogen, Ingvar 82 gjorde historiens närmsta kast på första försöket." WOHOOOO!!!! 50'000 svenskar reser sig upp och jublar till Ingvars ära. Naaat.
 
Nej, om jag skulle ta och gå ut och ta världshistoriens finaste kort på en gran nu, det vore väl nåt.

Kommentera

Publiceras ej