En onsdag

0kommentarer

Det här att jag åker som en skållad råtta mellan Malung och Vansbro typ varje dag i veckan, jag börjar tröttna nu. Och inte bara jag, min plånbok framförallt. När december är över ska jag sätta mig i ett hörn och hyperventilera, gömma bilen och lägga kontokortet på ett ställe där det liksom fyller på sig själv. Det vore fint. Men, saken är den att det är ganska skoj också. Idag till exempel ska jag spela fiol med min bästa lärare Therese (bara namnet säger ju en hel del), efter det ska jag spela piano och träna med Smedbergsskolans luciatåg och när det är klart ska jag sätta mig med sex andra grymma människor och utvärdera årets fantastiska UF-företag.
 
Vad har jag att klaga på liksom?
 
När jag så kommer hem möts jag av kramar från starka armar, go-mat som ska lagas, tända ljus, julkalendern och en film.
 
 
Oh well, jag har det bra jag.

Kommentera

Publiceras ej