Lite förnyelse

0kommentarer

Mitt rum är lite av ett dolt slagfält. På ytan ser det helt okej ut men börjar man öppna lådor och kika närmare så är det kaos. Saker överallt, det säger jag er. Nu har jag dock slängt ut skrivbordet och baxat in en byrå istället, skrivbordet tjänade nämligen mer som klädhängare och sak-avlastare än kreativ arbetsyta. Byrån har jag förgyllt med en gammal duk, ett par doftljus, en kakburk från Paris, en teburk, en tavla med en hiskeligt gammal Snövit-bok och en drös böcker.
 
I sängen har jag bytt ut ett par kuddfodral mot ett par andra och lagt till en ny kudde med ett hemsytt fodral samt bytt ut överkastet mot ett gammalt virkat. På väggen bredvid fönstret smällde jag upp en hylla i torsdags, skruvade i ett par krokar och vips, mycket smidig väskhållare och korgplats.
 

Kommentera

Publiceras ej