Delivery: check!

0kommentarer

Efter regn kommer solsken sägs det ju och efter dagens regn kunde jag ha behövt ett solbad. Otroligt nog så kom solbadet till sist, i form av paket. Och jag fullkomligen älskar ju paket! 



Jag fick ett vitt och ett brunt paket



I det bruna paketet var det en hel hög med smink från elf. Allt detta gick på drygt 200kr vilket jag är helt förundrad över med tanke på att jag bara hört bra recensioner om sminket och att produkterna dessutom inte är testade på djur.



I det vita paketet kom världens gulligaste och finaste kalender från moleskine, som jag kanske beställde för någon dag sen. I kalendern finns det dessutom en liten ficka längst bak, perfekt att lägga små lappar i. Och älskar små lappar gör man ju!

Nu väntar jag på ett till paket men det får förbli en hemlighet tills vidare.




Kommentera

Publiceras ej