Nattankar

0kommentarer

Vet ni, det slog mig precis att när skolan börjar igen då börjar jag och mina jämnåriga tredje året på gymnasiet. Det är liksom sista året, sen är det slut. Är det skönt eller bara sjukt obehagligt? Jag vet inte. Men det faktum att jag varken kommer ha en enda lektion i följande ämnen tycker jag gör det hela ganska så jävla underbart.

* Gymnastik
* Franska
* Matte
* Historia 
* Samhällskunskap

Släng er i väggen, allihopa. 

Men annars ser jag framemot hösten, hösten är bäst. Då får man träffa alla underbara människor igen, luften blir att lukta gott, man får klä sig i urmysiga tröjor och halsdukar, det är ruskigt väder så man kan sitta inne och dricka te och se på gosiga filmer, och sen får man klaga på skolan, maten, vädret och livet med alla underbara människor också. Och det är ju nästan det bästa av alltihop. 


Ja sen tycker jag att hösten är väldigt vacker också

Kommentera

Publiceras ej