Ett litet komplement

0kommentarer

Det är den 2 januari 2011 idag, helt otroligt. Nyår var väldans trevligt och på min telefon finns det några härliga filmer, fantastiskt. 

Hur som helst så tänkte jag fylla ut lite till den där klena årsresumén ni ser här nedan, alla andra har gjort det, så jag vill också. Alltså, 2010 i bilder, vi börjar med januari - juni.

Januari
Januari var en lite jobbig månad med alldeles för mycket funderingar, men lite skoj hade jag allt. Var bl.a. ut och åkte pulka med Elin i 20 graders kyla och följde med Elin till kläppen där vi åkte slalom med hennes vän Therese. 



Februari
I februari åkte jag, Elin, Maja och Malin till Bytjärn på 17års kalas. Jag, Johan, Emil och Jonas for iväg och åkte pulka. Det fikades i Johans snökoja, åktes bob bakom skotern och firades alla hjärtans dag vid stugan. 





Mars
I mars blev det vår och skinnjackan åkte fram, inte så mycket mer än så, tydligen. 


April
I april drog jag och Jonna på VUC's påskmaskerad och lite längre in i månaden firades Majas sjuttonårsdag med bl.a. brännboll och twister. Och så blev jag och Johan med systemkamera också!







Maj
I maj begav jag och Maja oss ut i skogen och knäppte lite kort, våren kom på riktigt och så fyllde min kära syster nio år. Och så var det bal, förstås!









Juni
I juni blev jordens bekvämaste SP:are utdragna till myggornas världskonferens på tipspromenad, några dagar senare tog Johan studenten och alla fick sommarlov. 





Nu får det vara nog, det var jobbigare än jag trodde det här, så jag fortsätter i morgon. 

Nu ska jag ta mig något att äta, se på ett avsnitt av Emma och krypa i säng. Att lägga sig före elva en kväll vore väl himla gött det också. 

Ciao folks






Kommentera

Publiceras ej