Heavy in your arms

0kommentarer

Den här helgen har inte varit särskilt händelserik och egentligen ganska så perfekt. Jag har inte gjort i princip någonting och heter man Theres Johansson så är det alldeles lagom. Det jag har gjort är att bränna mig på bröstet, få en brunare högerarm än vänsterarm, läst ut Boktjuven (vilket ju var lite sorgligt), ätit mat och vaknat upp bredvid världens bästa pojkvän i två dagar. Vad kan en sån som jag klaga på egentligen? Nej, ingenting. 

Nu ska jag slå på en film och sen somnar jag gott ikväll. I morgon var det planerat lite regn och mulet väder så jag tänkte göra lite sånna där nödvändiga saker som typ klippa naglarna, gymma, duscha, spela piano, läsa, städa rummet, lyssna på musik. Ja ni vet, bara sånna där über viktiga saker.

Ha det gott folks

Vill ni se bilder från helgen så kan ni kika här, för även om det kanske inte är just från i helgen så är det det där jag har skådat.

Kommentera

Publiceras ej