You better let somebody love you

0kommentarer

God morgon världen, vilken underbar dag! Minns ni den? En hemsk låt av Jimmy Jansson, fruktansvärt hemsk är den. Det där är också, som tur är, den enda raden i låten jag kan, annars hade det ju varit pinsamt.

Idag är det ännu mörkare ute än det var igår, jobbigt. Få se när lampan slocknar idag, när jag cyklade igår hade nämligen vår väglampa slocknat men när jag kom till nästa, ja då lyste den än. Diskriminering!
*
Kvart över nio börjar jag idag, så det kändes ju inte allt för nödigt att gå upp fem över halv 6, men men, jag gick och la mig halv 10 så det behövdes helt enkelt inge mer. Läste någonstans att man ska sova 7 timmar, sover man för lite ökar man risken för hjärtinfarkt och sover man mer så var det något annat. 7 hours it is then. ( Fast inatt blev det 8.. ) Kvart över 9 ja, då har jag sång och ska börja sjunga på riktigt. Det blir Everywhere I go, med Lissie. Det var den som var så tråkig, tydligen. Jag tycker den är fin. Klockan 10 är det matte och på eftermiddan hägrar historia och engelska. Ganska lagom. Jag måste säga att matten känns lite bättre nu när man bara har en gång i veckan, underbart.

Klockan är halv 7 och jag har inget att göra, klar med allt. Ja förutom tandborsten då. Det är ett tydligt tecken på att jag gick upp för tidigt. Så det kan gå. Alltså finns det en risk för att det blir stressigt idag. Det brukar vara så, så fort man har tid över hittar man på något mer att göra så helt plötsligt räcker inte tiden till. Konstigt.
Aja, ska väl ge mig på tandborsten då.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej