To change this lonely life

0kommentarer

Den här helgen har verkligen varit kanon. Super bra om jag får säga det själv. Jag avslutar den därför med att lyssna på gosiga låtar och bara njuta av söndagskvällen så som bara jag kan göra. 

Jag gick av bussen vid Elin när jag kom från Järna, väntade in henne och gick iväg på en promenad som slutade hos hennes farmor och farfar. Där träffade jag på 4 små kattungar på 2 veckor. Jag blev kär på nytt. Aldrig har jag väl sett sådana små sötnosar förr. Särskilt en av dem, han åt fil och har väl inte lärt sig att tvätta sig än utan fick ett vitt skägg, ah men jises. Skägget kallar jag honom för. Världens gofis. Jag hoppas att han blir min i sommar. 

Jag kom hem för lite mer än en timme sen och begav mig ner till forssen direkt för att fånga kvällens sista solstrålar. Bilden här nedanför är den jag är mest nöjd med så får ni väl tycka vad ni vill. Men jag tycker den blev vacker. 

Nu ska jag se på gävledala på svt.se sen blir det dusch och sänggång. 




Kommentera

Publiceras ej