Tänk om man förstod det omöjliga

0kommentarer

Blev precis väldigt sugen på att ställa upp som juniorledare i antingen Frankrike, Canada eller Brasilien på ett Youth meeting som CISV arrangerar till nästa sommar. Ska nog ta ett snack med min mor tror jag. Vore iaf väldigt roligt!
I morgon är det geografi prov som gäller, ooooh yes. Gu sö rolä. Int ett dugg. Men men, jag tror nog jag kommer att klara det, behöver bara träna på några ord och om den där demografiska cykeln så går det nog fint. Jag kan allt. I morgon är det utvecklingssamtal också, gud hjälpe. Hade tydligen tagit 70 min för Malin så jag hoppas allt att det inte tar allt för lång tid. Någon måtta får det allt vara.
Nej nu måste jag ta tag i geografin få se om jag kanske kör igång chocolate sen, blev grymt sugen på att se den.

Kommentera

Publiceras ej