It's magic

0kommentarer

Jag har ont i halsen, och jag har verkligen inte tid att ha ont i halsen. Så det förtränger vi. Mhm, duktig flicka.
Idag blir det franska förhör, oooh va jag är pepp.. Men först ska vi ju ha dubbel lektion i geografi, folkets jubel. Efter skolan åker jag med Johan hem och kl 18 ikväll är det genrep inför julkonserten i morgon. Kom dit vettja, vi är så duktiga så. (Säger jag nu innan jag hört alla) Nej då. Kl 18.30 i Järna kyrka i morgon är ni välkomna. Jag lovar jag ska spela fint för er.
Nej nu lär jag väl dra mig, det står tydligen livräddning i simhallen på gympa schemat inför i mån. Yihaaa... Och då har ju jag packat i fel kläder. Grrr... Synd att det var ett sånt där obligatoriskt moment också, då måste jag ju dit hur det än är. Röven.
Ciao

Kommentera

Publiceras ej