1,2 <3

0kommentarer

14 månader med min älskling och fredag, kan det bli bättre?
"Jag vill ha tag på ett musikinstrument, något som skramlar.."  Ett inlägg på radion inför dagens "sök och finn", eller nåt.

Annars avnjuter jag en stilla frukost med morfars nybakade bröd och mandariner. Mmmm, bra start på dagen känner jag. I skolan blir det ungefär en timmes historia sen är det lussefika och lucia. Hoppas det tar lång tid så att vi får ta lunch direkt, hihi. På eftermiddagen är det bara svenska vilket inte känns särskilt jobbigt just nu och efter skolan åker jag till Johan en sväng. Mmm, bra fredag!
Gårdagen kvällen (?) var helt underbar föresten, skrattade så jag vek mig ett antal gånger kan jag lova. Och så var de så duktiga att spela också. Grrrrrrrrrrrymt! Hon som var gästartist sjöng som en gud också, de avslutade med O helga natt och Koppången. Gissa om det gick rysningar längs armarna. Kom på mig själv med att hålla andan ett antal gånger också. Ja gud, underbart.

Kommentera

Publiceras ej