Den senaste tiden

0kommentarer

Hej hopp
Den här gudsförgätna bloggen glöms liksom bort ibland, men jag tänkte visa hur mitt liv sett ut den senaste veckan genom tefelonen. 



Dagen till ära drog jag på mig årets första bränna den 1 maj.



Den andra maj slängde sig sp09 i en minibuss och for till Stockholm för lite samhälls-nörderi.



Vi besökte livroskammaren där Jonna kände för att prova på livet som riddare.



Sen shoppade vi nog en hel del också, sägs det.



I lördags var det ruskvädret från, gud vet var, så jag och modern passade på att åka till Malung en sväng. Jag införskaffade nya krukor till mina örter som börjat ränna iväg. 



Sen har jag insett att det är typ två veckor kvar till betygen sätts så att, det känns som det är dags att ta sig i kragen. 



Sen har jag faktiskt börjat längta efter sommaren. Ujujuj ja. 

Det var det. Nu ska jag fortsätta med mitt liv, få se när vi hörs nästa gång. 

Tjo så länge

Kommentera

Publiceras ej