Med anledning av Kony 2012

1kommentarer

Jaha, så tror man att man gjort en bra sak och är lite småstolt över sig själv. Sen läser man det här som Sara skrivit och skäms. Jag ger upp. Jag är så sjukligt lättpåverkad, agerar innan jag tänkt klart och bara, blä. Så nu vet jag inte riktigt hur jag står i det här. Lita på en 30-minutersfilm som jag sett en gång eller på henne vars blogg jag följt i typ, fem år och som fått mig inse inte bara en sak genom åren. Känns som att vågen väger över åt det ena hållet ganska rejält, av någon konstig anledning.

För övrigt tycker jag ni ska läsa Saras blogg, hon var en av dem första jag började följa kontinuerligt.

1 kommentarer

Sara

17 Mar 2012 19:57

Men, gud vad kul att läsa :-) visste inte att jag hade så trogna läsare! Värmer verkligen ska du veta. Kram

Kommentera

Publiceras ej