En räv, en ljusare morgon och inläsningsdagar

0kommentarer

Okej. När en drygt trettioårig kvinna från storstan skriver att hon precis sett en räv för första gången i sitt liv i vilt tillstånd, det är ungefär då man blir lite, ja vad ska man säga, rädd? Det är även då man kommer med insikten att; ja just ja, det är därför jag aldrig kommer flytta till en storstad. Jag tänkte bara att det kunde vara en intressant notis så här en tisdagsmorgon.

Annars kan jag även tala om för er att det blivit ännu ljusare på morgonen, och gud ske lov vad glad jag är för det. Redan lite halvljust när man vaknar gubbevars. 

Idag tänker jag premiärvingla med cykeln till bussen och sen tillbringa resten av dagen i skolan där det är inläsningsdag. Inläsningsdag till vadå tänker jag. Har ingenting att göra. Det är banne mig bättre att ha grejer att göra, så man känner sig lite nyttig. Nu sitter man bara i ett hörn och låtsats plugga, fast man i själva verket inte gör särskilt mycket alls. 

Ha en bra dag vänner

Kommentera

Publiceras ej