Att kunna se världen

2kommentarer

Det här med att man kan se världen redan klockan sex på morgonen, åååååå va bra. Jag blir lätt euforisk faktiskt. 

I övrigt har jag inte sovit något vidare inatt men tog mig upp i alla fall och nu känner jag mig rätt pigg trots allt. Drömt en himla massa skit har jag gjort också. Ja hualigen.

Nu ska jag tagga igång för engelskan, om jag inte missminner mig ska jag läsa om modernismen och sen förklara den för mina vänner inom kort. På engelska. Det är ju tillräckligt svårt att förstå på svenska kan jag tycka. 

Ha en bra dag vänner

2 kommentarer

Emma

05 Mar 2012 18:12

Åh va kul det lät! (Nu pratar jag om UF-företaget alltså) Är det ni som ska till Zürich? :)



Det blir väl så, man växer ifrån varandra lite grtann med tiden, och alla träffar nytt folk och så. Men tråkigt!



Tycker du ska satsa på lite sånna kurser, vore riktigt kul att läsa något sådant.. Littärer gestaltning, litteraturhistoria, någon poesikurs, något sådant vore kul! Go for it! :)



Ja det borde vi, är hem sorgligt få gånger på ett år, ett par kanske, men kan höra av mig när jag ska hem nästa gång. Lutar lite åt Valborg faktiskt! Annars bor jag i Sandviken nu, har flyttat till hus som håller på att renoveras.. Typ så. Jobbar på ett konditori. Inte nå mer spännande än så för tillfället i alla fall! ;)



(Hoppas du upptäcker den här kommentaren lite snarare än förra iaf. Haha)



Kraaam

Emma

05 Mar 2012 18:13

*litterär

Kommentera

Publiceras ej