Shop shop shop

0kommentarer

Började dagen med att läsa en halvtimme, göra upp eld (som förvisso har slocknat) och nu äter jag hårda skinksmörgåsar, blåbärste som smakar godis, apelsin, russin och sånna-där-nötter-som-smakar-både-gott-och-äckligt-och-som-jag-inte-vet-namnet-på. När jag ätit upp ska jag slänga på mig träningskläderna och genomföra årets (och förhoppningsvis inte sista) gympass, sen ska jag till mormor o morfar och hjälpa mormor att fylla i en bok hon egentligen skulle fyllt i innan jul. Sen åker jag hem igen, skriver klart mitt CV, skickar iväg det, rensar garderoben, spikar in utstickande spikar i mitt rum och när jag gjor allt det kanske jag förtjänar att läsa ut boken som jag inte alls läste ut igår eftersom det var mer kvar än jag trodde. 




/Theres, som försöker ta igen hela veckans ineffektivitet på en dag

Kommentera

Publiceras ej