Idag har änglarna kuddkrig

0kommentarer

Idag faller snön i olika former och på olika vis. Ibland små flingor som faller lätt, ibland små flingor som yr och ibland jättestora flingor som yr jättemycket. Det är nästan olika varje gång jag tittar genom fönstret faktiskt. 

Igår kväll bröt jag mitt löfte om att lämna de röda ytterväggarna och tog en "after-sjuk"date med Maja på värdshuset. Vi åt en varsin halv pizza, det är skamligt. Sen for vi hem och jag tillbringade resten av kvällen framför The voice och sen X-men Origins: Wolverine.

Betat av lite på plugghögen har jag gjort idag, vilket jag ska fortsätta med nu. Filosofi A och Religion B är inte mina bästa vänner. Men som belöning för slitet får jag åka till Järna och pussa lite på min karl som jag inte sett på en vecka nu. Det är bra

Kommentera

Publiceras ej