Fly sjukdom, flyyy

1kommentarer

Nu har jag bestämt mig för att sjukdomen ska bort. Jag har slängt alla sjukkläder i tvätten, inklusive pyamas och sängkläder. Täcken och kuddar har jag hängt ut på vädring, jag har själv tagit mig en dusch och satt på mig nya, rena kläder. Jag har till och med dammsugit mitt rum och öppnat fönstret på glänt för att få in frisk luft. Som tack för det fick jag naturligtvis en smärre feberattack som jag tror gett med sig skapligt nu i alla fall. 

Nu hoppas jag på att den ständiga strömmen ur min näsa ska kapitulera under dagen och sen får det banne mig vara nog på självömkan. Imorgon ska* jag tillbaka till skolan.



* Med reservation för ändringar

1 kommentarer

Sanna

15 Feb 2012 21:26

Sådant brukar jag också hålla på med när jag är sjuk. Städar alltid bäst då xD

Kommentera

Publiceras ej