Feber och Niceville

0kommentarer

Det här med att vakna med ont i halsen och senare upptäcka att febertermometern visar 38,5 grader och man mest sitter och huttrar i soffan. Det är inte najs så här en söndag. En ibumetin senare känner jag mig en aning piggare dock men jag avsäger mig alla funderingar på att ens tänka på att gå till skolan i morgon. Kan febern slå till så där pang bom tänker jag ihärdigt vänta ut den, framförallt när jag mådde illa like there´s no tomorrow i morse också. Det var länge sen. 

Men skam det dåliga som inte för något gott med sig, jag läste nämligen ut Niceville idag. Fantastiskt bra. Så nu ska jag börja på en ny, frågan är vilken. Jag har ju någon att välja mellan.

Nu ska jag prova äta en pajbit, håller tummarna för att det ska gå vägen.

Kommentera

Publiceras ej