En himla bra helg och skäll

0kommentarer

Att få skäll är nog det absolut värsta jag vet. Den där känslan av att man gjort fel och att man inte kan göra något för att ställa det till rätta. Avskyr det. Började dagen med att få skäll efter att ha drömt att jag bråkade som fan med mamma så det här var ju en bra start på veckan, verkligen. 
 
Annars då? Jovars. Sen sist har jag vart på kräftskiva, vart ut och sprungit med den där karln som nästan tog livet av mig, haft fruktansvärd träningsvärk, jobbat lite, spelat kort, sett på The Hungergames och Hercules, promenerat i finvädret, spelat minigolf och tagit ett kvällsdopp. Haft det himla bra helt enkelt, fram tills i morse då. Pah.
 
Morgonen ska dock inte få förstöra hela min dag, idag ska jag sy ett par kuddfodral och fortsätta ommöbleringen av mitt rum. Så det så. 

Kommentera

Publiceras ej