Musik

0kommentarer

There's a light med Jay Malinowski är i riskzonen för att bli en sån där låt som jag aldrig kan sluta lyssna på. Detta är några jag lyssnat på ungefär tre miljarder gånger men aldrig tröttnar på:

* Be careful - Peter Cincotti
* You are the best thing - Ray LaMontagne
* Cinderella Beautiful - Peter Cincotti
* Somewhere over the rainbow - Matthew Morrison & Gwyneth Paltrow
* Dance so good - Wakey!Wakey!
* 5:19 - Matt Wertz
* Let it be me - Ray LaMontagne
* Free fallin - John Mayer
* Industry - Jon McLaughlin 
* Have it all - Jeremy Kay
* Go you own way - Fleetwood Mac
* Sunset Boulevard - Tyler Hilton
* 9 crimes - Damien Rice
* Banana Pancakes - Jack Johnson

Ja typ så. Sen tycker jag det är roligt att se hur jag bytt musikstil sen låt oss säga, 4-5 år tillbaka. Det är nästan pinsamt, men här nere är några av de låtar/band som jag lyssnade mest på då. Haha oj, vilka nostalgikänslor jag får. Jag skrev ut bilder på dem och satte upp på väggen och försökte förgäves inbilla mig själv att jag tyckte det var bra. Allt för att försöka vara någon annan än jag var. Hrm. Vilka grejjer.

* City of angels - The Distillers
* Drain the blood - The Distillers
* Red Flag - Billy Talent
* Pins and needles - Billy Talent
* Devil in a midnight mass - Billy Talent
* The Offspring, Blink-182, Sum 41, Simple plan


Nu vet ni det också



Och när jag ändå håller på kan jag ju passa på att visa upp en av de minst smickrande bilder som nog går att få tag på av mig. Den är från mars 2008. Och jag menar, kolla håret! Det är mitt egna hår som inte är behandlat med locktång, jösses, jag hade nästan glömt bort hur lockigt det var.

Kommentera

Publiceras ej