You've got mail, eller paket

0kommentarer

Idag fick jag hem det efterlängtade tredje paketet! Och jag blev så glad för det passade och det var så vackert och ooooh, nu vill man ju bara använda det direkt. Ja, vad var det då? Jo, en underbart fantastiskt vacker balklänning var det. Se den får ni inte, men en sneakpeak som inte säger någonting alls just kan ni få. Jag är så löjligt kär i den där klänningen så det kan ni aldrig tro. Det gjorde liksom ingenting alls att man kanske inte är av minsta kaliber, snarare tvärtom om man nu får vara fräck. Dessutom, kära damer, gjorde det absolut ingenting att man släppte ut magen, det syntes inte ens lite grann! Så gissa vem som kommer äta med gott samvete under balen! (Jag)



Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, i morgon har jag en del att göra innan vi åker till stugan. Nästa vecka är det ju som sagt älgjakt.

Kommentera

Publiceras ej