So you wanna go to a real party

1kommentarer



Här slog jag ner mitt mjukisbyxeprydda arsle och skrev ihop en och en halv sida, för drygt två timmar sen. Pah. Gott att äta var det i alla fall och nu har jag inte så mycket kvar på uppsatsen heller, och det är ju sketa gött. Hade planer på att ge mig ut i skogen och jogga en vända efteråt men det vette fan. Dels har det regnat i omgångar så det är ju jätte blött, dels säger mina ögon att jag borde stänga igen dem för idag och krypa ner under täcket. Vilket ju inte alls hade varit särskilt obehagligt. Men dusch måste jag genomföra först, annars blir de rädda för mig i Falun i morgon. 



Och hur underbar är inte den här delen av Titanic. På tal om att jag lyssnar på filmmusik när jag pluggar.


1 kommentarer

frida vega s

29 May 2011 12:13

åh värt

Kommentera

Publiceras ej