I'm beautiful in my way dum dum dum dam dam dam dam....

0kommentarer

- Hej det är Theres
- Christina?
- Nej, Theres
- Jaha.. är Christina hemma?

Varenda jävla gång en människa över 60 bast ringer är det samma gamla visa och man kan ju inte annat än bli galen. Jag säger klart och tydligt T H E R E S och likförbannat frågar människan i andra sidan luren om det är Christina som svarar. Och man bara, aaaaaaaaaaaaaah! Lyssna människa, god damn it! 

OCH min rygg gör så ont. Ja, och min högra underarm, för när man kompat massa esteter i nästan 3 timmar , då får man ont, och när man sen kommer hem och sätter sig framför datorn och PLUGGAR i två timmar, då blir det inte bättre. Så nu tänker jag ta min rygg, min underarm och min träsmakande röv ut och jogga en vända, det kan inte skada. 



Kommentera

Publiceras ej