Frukost, buss och dans

0kommentarer

Men fan anamma, här sitter jag och äter frukost och så ramlar en äggbit som jag har på smörgåsen ner i tekoppen. Är det inte fantastiskt. Tur att jag kör hårdkokt i alla fall, annars hade det blivit tråkigt.

Om en halvtimme sätter jag mig på bussen mot Järna för att träffa min pojkvän och senare i eftermiddag gå på tioårskalas, min lillasyster blir stor nämligen. Fyller tvåsiffrigt, fina grejjer det. 

Igår kväll var det sammankomst vid bystugan för en amerikansk vän som kommit till byn över helgen. Han lärde oss att dansa Macarena (?), en urlöjlig dans som var skit kul. Sen sjöng vi lite, åt mat, fikade och hade allmänt trevligt. Jag for hem strax efter tolv och har ingen aning om när mor min kom hem, men hon såg lite sleten ut när hon hasa ner för trappen här för fem minuter sen. hehe

Nej, nu måste jag packa.

Ha en fortsatt bra helg folks

Ciaooo

Kommentera

Publiceras ej