Det skrumpna russinets återkomst

1kommentarer

Jag + söndagar före lov det är något som aldrig funkar. Gjorde i princip ingenting på hela dagen och det är ju skit bra med tanke på hur lätt jag har att somna på kvällarna. Not. Så för att motverka syndromet "aldrig-somnar-kvällen-före-skolstart-efter-lov-sömnlösheten" vet ni vad jag gjorde då? Nej det vet ni inte och om jag själv inte visste bättre så skulle jag inte heller tro på det. Det jag gjorde var att jag var ut och sprang. Har ni hört något så fruktansvärt otänkbart. Det är nästan så jag inte tror på det själv så här i efterhand faktiskt. Hur som helst så var det ju ingen lång tur och jag gick väl typ hälften men tanken var ju att jag skulle bli trött och soman som en sten, trött blev jag men somnade gjorde jag inte. Jag och mamma såg dessutom på en film för att det skulle bli lite sent så jag skulle somna direkt, men nej. Tror klockan blev mellan halv 2 - 2 den här gången. Inte allt för illa dock.

Hur som helst, lite så här har min helg sett ut för den nyfikne:







Typ så där och nu ska jag fortsätta min frukost, gräma mig lite över snön som faller utanför fönstret och det faktum att det den 2 maj är en grad kallt när det varit 20 grader varmt halva april. Sånt gillar jag inte. 


1 kommentarer

Anonym

02 May 2011 07:10

fin hund

Kommentera

Publiceras ej