Utomhus

0kommentarer

Vet ni, nu är det söndag igen. Jag tänkte att det är bra att hålla er up to date med veckodagarna, ifall någon (läs: jag) skulle känna att det behövs. 

Dagen började med ett besök hos Sporttältet i Vansbro, det sög dock så vi åkte hem igen i oförättat ärende. Så då åkte vi till Snöån istället och såg på mina kära systrar som åkte Parvelrännet. Jo då, det är sant. Jag såg på skidåkning. Två timmar tillbringade vi där sen for vi till Vansbro igen och åt mat. Sen åkte vi till Järna igen, spelade lite chack och så åkte jag förbi Vansbro igen. Ett himla åkande har det varit. 

Nu tänker jag måla naglarna, göra en kopp te och sätta igång Dante's peak. Den är egentligen Anders så jag lär skynda mig att se den innan vi lämnar tillbaka den. Hehe. 

I morgon åker jag och mor min till Falun och käkkirurgen. Hemska grejjer. Men jag tänkte passa på att köpa ett par jeans också eftersom mina älsklings pluttisar har spruckit, som fan... 

Nog med självömkan, ha det gött folks.



Så här kan det se ut på Snöån en söndag som den här.

Kommentera

Publiceras ej