Morgonpigg i vinden

0kommentarer

Att vakna strax efter sju på en lördag är inte riktigt okej, så därför låg jag kvar till kvart över 8. Så mycket bättre. Men nu är jag i alla fall uppe och till min förtret ser jag att det börjar blåsa ute. Fan. Jag som skulle ut och ta en promenad eller något bara för att det inte blåste. Sjukligt irriterande. Jag är så less på vinden. Alldeles tvärless. 

Inte blev det nå "The perfect storm" igår heller, nej. Jag gick och la mig istället. Fina grejjer. 

Teatern igår var riktigt bra föresten, allt esteterna gör är bra. Så nog är jag nöjd med kvällen. Oerhört. Kika här om ni vill se bilder från föreställningen, Andreas han kan han. Att jag sen har fruktansvärt dåligt minne och orsakar så mycket krångel när jag är med, det tar vi en annan dag. 

Nu ska jag ta och städa mitt rum, det ser lite ut som det gjort i Japan på sistone.






Kommentera

Publiceras ej