Everybody needs a song

0kommentarer

Jag hittade precis en blogg med en människa som läste 96 böcker under 2010. Jag har inte läst någon av dem som hon läst, det får mig att känna lite så här; antingen läser hon konstiga böcker, eller så läser jag konstiga böcker, eller så läser vi båda vanliga böcker men har helt enkelt inte stött på varandra än. Jag röstar på alternativ ett eller två. 

Ska ni höra något med skrällvarning då? Det var väl det jag förstod. Jag var ner en sväng för att lägga in lite ved i kaminen, and guess what, jag gjorde det igen. Men det var ju faktiskt ett tag sen sist nu.



Sotet är praktiskttaget inbränt i huden och drar man med fingret över sotkanten till vänster så är det en upphöjning. Underbart.

Nu ska jag ta tag i det här med HTML-koder, som jag älskar så mycket.

Kommentera

Publiceras ej