Lista, i brist på annat

0kommentarer

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Absolut, ingenting får störa mig när jag sover. Inte för att det någonsin är någon som vill störa mig heller, så ja, det gör jag.

2. Vem såg dig senast naken?
Den tycker jag ni får lista ut själva.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Jaa, hur såg jag ut. Jag såg väl ut ungefär som jag gör nu, fast med andra glasögon, annan frisyr (som jag nog bytte ganska många gånger för den delen) och lite andra kläder. Men annars, inte så stor skillnad.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Om tjugo år är jag 37, snart 38. Usch, då är jag snart 40. Men förhoppningsvis är jag fräsch och har inte lagt på mig allt för många extrakilon, lite nojjig över hur jag ser ut men alltid med ett stort leende eftersom jag kommer sköta mina tänder som vore de mina egna barn från och med att tandställningen åker ut.

5. Hur var du på dagis?
Haha, hrm. På dagis var jag elak och lite av en diktator kan jag tänka mig. Jag bestämde väldigt mycket och blev arg som ett bi om jag inte fick som jag ville. Vrång också, värre än idag.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det vet jag inte, jag gör väl det jag ska men är säkert lite dryg också. Har väl inte arbetat så värst mycket så jag vet inte.

7. Har du celluliter?
Nej, det tror jag inte.

8. Biter du på naglarna?
Nej nej nej, usch..

9. Har du något handikapp?
Handikapp, det skulle vara synen då. Den är inte den bästa men vad gör man.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Det är väl livets gång så det är väl bara att tacka och ta emot skulle jag tro.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på gud men om denna nu skulle finnas så hoppas jag att det är en kvinna.

12. Svär du?
Ja det gör jag.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag har faktiskt aldrig träffat ett livs levande Jehovas vittne, inte vad jag vet, men bakom ryggen på dem så är jag inte trevlig.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
0

15. Tror du på utomjordingar?
Alltså, nja, inte gröna aliens. Men jag skulle gärna vilja tro att det finns liv i någon annan galax, vi ska väl inte behöva vara ensamma tycker jag. För att göra en lång historia kort.

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Tacos, absolut.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Flygande Jacob, smörgåstårta eller något annat innehållande majonäs eller banan.

18. Har du  blivit arresterad?
Nej

19. Ljuger du?
Vem ljuger inte?

20. Har du kysst en polis?
Nej

21. Är du rädd för securitasvakter?
Nej då, det tror jag inte

22. Har du någonting att dölja?
Nej det kan jag aldrig tro

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Ett T med mussepigg på från Florida, nyckeln hem till pappa, nyckeln till mitt skåp och nyckeln till Jonnas skåp

24. Är du / har du varit gift?
Nej

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Om det någonsin skulle inträffa och jag hade körkort så skulle jag nog kunna göra det ja

26. Kan du laga cyklar?
Det är väl inte en av mina starka sidor, men ha sönder dem kan jag

27. Kan du fixa med bilar?
Har aldrig provat så det vet jag inte

28. Brukar du köra om?
Nej, jag har inte körkort än

29. Kan du baka bröd?
Enligt recept ja

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Nej, ingen aning

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
One Tree Hill


Kommentera

Publiceras ej