Have it all

0kommentarer

94 klick här idag, tråkigt att jag står för 87 av dem. Men annars är det väl bra. Nu har det ju blivit lite nytt i alla fall så vi får väl se hur länge jag står ut. 

Hälsat på lite gosiga djur har jag gjort också. Började hos Maja (som inte är ett djur) och hälsade på deras oerhört gulliga valpar. 11 dagar gamla om jag inte missminner mig. Hur gosiga som helst, en sådan skulle jag gärna ha haft ett litet tag. Hos Maja (som alltså inte är en hund) såg vi också på Fame, så nu har jag äntligen sett den. Hyggligt bra film, men lite konstig kan jag tycka. 

Sen har jag varit in till grannarna och hälsat på katten som jag nämnde igår, en riktig gofis det också. En grå skönhet med jätte stora ögon och hur kelsjuk som helst. Han klättrade till och med upp i knät på mig! Fast, direkt. Nu ska jag bara lura med mig mamma in dit. 

Nu ska jag ta mig en apelsin



Det här är Nisse, grannarnas vanliga katt. Han är bara kelsjuk när hans ägare inte är hemma och han lyssnar absolut inte på vad man säger. Jag misstänker att han hör lite dåligt trots sina 5 år, och att han föredrar hankatter framför honor.


Kommentera

Publiceras ej